Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ռոբերտ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ. Պե՞տք է՝ քաղաքական գործիչ «կօծվենք»

Ռոբերտ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ. Պե՞տք է՝ քաղաքական գործիչ «կօծվենք»
01.06.2016 | 13:35

Քաղաքականությունը դարձել է "проходной двор", հանրային օգտագործման տեսակի մի բան, իսկ քաղաքականություն մտնելը, քաղաքական գործիչ դառնալը խաղուպար: Մտնում են առանց դուռը թակելու, քացով բացելով, շրխկոցով ու հարայհրոցով:

Խնդիր չկա, պետք է՝ կմտնենք, պետք է՝ քաղաքական գործիչ «կօծվենք», պետք է՝ դուրս կգանք քաղաքականությունից: Վաստակած՝ պաշտոն, հարստություն, կապեր, ճանաչում, բիզնես:
Հանգիստ, հասարակ, հեշտ, պարզ, պարզունակ՝ ինչպես մեր քաղաքական դաշտն է դարձել, միաբջիջային, ցնկնած, ինկուբատոր կուսակցություններով ու քաղաքական գործչի պլինտուսային մակարդակով:
Գուցե ժամանակն է, որ ամեն մարդ վերջապես իր գործո՞վ զբաղվի:

Դիտվել է՝ 4934

Մեկնաբանություններ